АвтокроссNEW
Каско
Поліс цивільно-правової відповідальності online
Купить полис
Поліс для поїздки за кордон online

Русский    Українська

Гаряча лінія (цілодобово)
0 800 601 701 
0 800 503 707 
(безкоштовно по України)
456 
(з мобільного згідно тарифів оператора)


 Зворотний дзвінок
Про компанію
Публічна інформація
Прес-центр
Страхові послуги
Центр обслуговування
Електронний поліс
Співпраця
Якість наших послуг
Партнерські програми
Програми лояльності
Наші контакти
Інформація для акціонерів





Купить полис Страховой калькулятор Страховой случай Купить онлайн

За 2013 р. виплачено
167,1 млн. грн.

страхових відшкодувань
















Страховий випадок: що робити?

Як заявити про страховий випадок?


Як оформити документи?

Європротокол


Особистий кабінет


Головна   >   Центр обслуговування   >   Як оформити документи?

Як оформити документи?

Щоб Ви могли правильно оформити та подати документи на виплату, ми розповімо, як зазвичай відбувається врегулювання страхових випадків в "АСКА". Отже,

Етап 1. Первинний збір документів

Як правило, коли Ви телефонуєте до нашого Інформаційного Центру та заявляєте про страховий випадок, оператор перераховує, які документи Вам знадобляться. Оптимально, якщо Ви подасте їх одразу разом із заявою про настання події.

Всі необхідні документи на виплату перераховані у Вашому Договорі страхування. З переліком документів за договором КАСКО можна ознайомитися тут.

Якщо у Вас все ж таки виникли питання Ви можете зателефонувати до нашого Інформаційного Центру ще раз.

У будь-якому випадку, Вам будуть потрібні:

  • Ваш паспорт,

  • довідка про присвоєння ІПН;

  • Договір страхування або Повідомлення Застрахованого;

  • документи, які підтверджують Ваші повноваження на подачу заяви.

Наприклад, якщо Ви страхували свій автомобіль, знадобляться Ваші права та техпаспорт на машину.

Етап 2. Візит до офісу. Зустріч з фахівцем з обслуговування

Коли Ви прийдете до нас у офіс, з Вами буде працювати наш Фахівець з обслуговування. Він допоможе Вам:

  • зняти копії з наявних оригіналів документів,

  • перевірити правильність оформлення всіх прийнятих документів,

  • розібратися, як діяти далі.

Фахівець з обслуговування обов'язково видасть Вам пам'ятку про відсутні документи та вимоги до їх оформлення якщо чогось не вистачає, або якісь документи оформлені не зовсім вірно.

Всі наша подальша робота з Вами з оформлення виплати буде відбуватися через Фахівця з обслуговування. Його завдання допомогти Вам зібрати та правильно оформити повний пакет документів на виплату.

Тривалість цього етапу на 90% залежить саме від Вас!

Етап 3. Перевірка документів на виплату

Після того, як Ви надали повний пакет документів, починається їх перевірка.

Спеціаліст з обслуговування, який допомагав Вам все оформити, передає Ваші папери регулювальника збитків. Він, у свою чергу, перевіряє:

  • чи достатньо наданих документів, щоб прийняти рішення про виплату,

  • чи діє Ваш договір страхування (чи оплачений він, чи не закінчився термін його дії)

  • чи є подія страховою тобто, чи підпадає вона під опис тих ризиків, які вказані у Вашому Договорі,

  • чи буде обгрунтована виплата. Якщо так в якому розмірі потрібно компенсувати збиток, згідно з умовами Договору.

Зазвичай цей етап займає 2 робочих дня. Трапляється, що для остаточного рішення потрібна додаткова інформація.

Тоді, протягом все тих же 2-х робочих днів:

  • ми направимо Вам повідомлення які документи необхідно надати додатково, або куди ми плануємо зробити запит для отримання відсутніх документів;

  • при необхідності зробимо запити в компетентні органи.

Етап 4. Здійснення страхової виплати

Коли всі документи надані, приймається рішення чи визнавати подію страховою. Якщо подія визнається проводиться виплата. На цьому етапі:

  • ми готуємо Страховий Акт та Розпорядження на виплату щоб перерахувати суму виплати на реквізити, зазначені у Вашому заяві;

  • ми підписуємо Страховий акт і Розпорядження на виплату у андеррайтера відповідального співробітника компанії, який розпоряджається виплатами;

  • ми передаємо пакет документів, з підписаним Розпорядженням на виплату, в нашу бухгалтерію.

Кожен крок зазвичай займає 1 робочий день.

Після цього бухгалтерська служба перераховує кошти на рахунок Клієнта або Партнера наприклад, на рахунок СТО, яка ремонтувала Ваш автомобіль. Перерахування коштів на рахунок Клієнта відбувається в термін, зазначений у Вашому Договорі. Зазвичай це 15 днів.

Етап 5. Контроль виплат з боку Клієнта

Історія Ваших страхових подій та виплат по них доступна у Вашому віртуальному "приватному кабінеті".

Ви можете контролювати, на якому етапі перебуває врегулювання Вашого події прямо тут, на нашому сайті.

Бажаємо Вам тільки щасливих подій!







Страхова компанiя "АСКА"
в соцiальних медiа:

Центральний офіс

83052, м. Донецьк, пр. Ілліча, 100
т.: (062)348-38-00 багатоканальный
ф.: (062) 348-38-87
aska_info@aska.com.ua

Центральний офіс

03186, м. Київ, вул. А. Антонова, 5
 т.: (044) 520-22-01  багатоканальный
office@aska.com.ua

"АСКА" в регіонах

Copyright © 2011 ACKA.
Всi права захищенi.

Створення сайту Sparkle Design Studio