АвтокроссNEW
Каско
Поліс цивільно-правової відповідальності online
Купить полис
Поліс для поїздки за кордон online

Русский    Українська

Гаряча лінія (цілодобово)
0 800 601 701 
0 800 503 707 
(безкоштовно по України)
456 
(з мобільного згідно тарифів оператора)


 Зворотний дзвінок
Про компанію
Публічна інформація
Прес-центр
Страхові послуги
Центр обслуговування
Електронний поліс
Співпраця
Якість наших послуг
Партнерські програми
Програми лояльності
Наші контакти
Інформація для акціонерів





Купить полис Страховой калькулятор Страховой случай Купить онлайн

За 2013 р. виплачено
167,1 млн. грн.

страхових відшкодувань








Політика якості

Клієнти, які нам довіряють


Чекаємо на Ваші ідеї!


Головна   >   Якість наших послуг   >   Політика якості

Політика якості

Всі вимоги до якості роботи АСКА оформлені документально.

В компанії діє основний документ "Політика та цілі у сфері якості ПрАТ" УАСК АСКА ", розроблений відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009, а також обов'язкові та інші процедури по Системі менеджменту якості. Вона спрямована на постійний розвиток і вдосконалення нашої роботи щоб ми могли надати комплексні страхові послуги, які повністю задовольняють вимоги Клієнтів.

Не секрет, що "АСКА" робить все, щоб залишатися страховою компанією No. 1 для своїх Клієнтів. Ми дуже хочемо, щоб Ви сміливо рекомендували нас своїм рідним, друзям і знайомим як кращого страховика.

І головним показником успішності нашої політики стала задоволеність Клієнтів.
У 2012 р., реалізуючи нашу політику в області якості, ми оновили процедуру і шкали вимірювання Ваших оцінок (з 10-ти бальною на 5-ти бальну)
щоб зробити опитування більш зручним для Вас.

1. Нас рекомендують:

Кожен квартал ми аналізуємо, чи задоволені Клієнти якістю наших страхових продуктів. Ми цікавимося, чи готові Клієнти рекомендувати нас свої друзям та знайомим. За підсумками опитувань за 4 квартали 2012 р., 97,6% Клієнтів готові рекомендувати нас своїм близьким і друзям (на 5,6% більше, ніж у 2011 році).

2. Нашого сервісу довіряють:

Кожен місяць ми просимо Клієнтів, чиї страхові випадки ми врегулювали за цей період, оцінити рівень сервісу "АСКА" саме на етапі врегулювання страхової події.
За підсумками 2012 р., на запитання "Чи задоволені Ви якістю обслуговування на етапі виплати страхового відшкодування?",
99,3% опитаних відповіли "Так"!

Найвищі оцінки Клієнтів, як і раніше, ми отримуємо за: уважність і ввічливість наших співробітників, повноту наданої ними консультації, а також зручність при заповненні документів на виплату нашими клієнтами.

3. Наші страхові продукти приносять користь:

За даними опитування за 12 місяців 2012 р., загальний показник задоволеності клієнтів придбаним страховим продуктом "АСКА" склав98,6% (на 3,5% більше, ніж у 2011 році); більш того, 99,3% опитаних оцінили на " п'ять ":-) загальний рівень сервісу в страховій компанії" АСКА "(по 5-ти бальній шкалі).

4. Ми вдосконалюємося, щоб відповідати найвищим стандартам.

Як результат, у 2012 р. ми в черговий раз успішно пройшли зовнішній ре-сертифікаційний аудит на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.

Ми не хочемо зупинятися на досягнутому. Ми розвиваємося для Вас і разом з Вами.

Чекаємо на Ваші відгуки та пропозиції щоб ставити нові цілі і постійно змінюватися на краще!







Страхова компанiя "АСКА"
в соцiальних медiа:

Центральний офіс

83052, м. Донецьк, пр. Ілліча, 100
т.: (062)348-38-00 багатоканальный
ф.: (062) 348-38-87
aska_info@aska.com.ua

Центральний офіс

03186, м. Київ, вул. А. Антонова, 5
 т.: (044) 520-22-01  багатоканальный
office@aska.com.ua

"АСКА" в регіонах

Copyright © 2011 ACKA.
Всi права захищенi.

Створення сайту Sparkle Design Studio